środa, 19 kwietnia 2017

Modlitwa o prawdziwą mądrość

<<-- Poprzednia modlitwa


Umocnij mnie, Panie, łaską Ducha Świętego.
Daj mi siłę ugruntować się jako człowiek wewnętrzny
i wyzwól moje serce od niepotrzebnych trosk i obaw,
abym nie uległ pożądaniu rzeczy marnych lub ciemnych,
lecz abym patrzył na wszystko jako na rzeczy znikome i pamiętał, 
że i ja wraz z nimi przeminę.

Albowiem pod słońcem nie ma nic trwałego;
oto wszystko marność i pogoń za wiatrem.
Jakże mądry jest ten, co tak myśli!

Daj mi, o Panie, mądrość niebieską,
bym się nauczył Ciebie nade wszystko kochać,
w Tobie mieć upodobanie,
a wszystkiemu innemu nadawać taką wartość,
jaką posiada w Twojej mądrości.

Amen
Następna modlitwa -->>

Przejdź do zakładki Przydatne modlitwy.






Polecane artykuły:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Reklama

Wspomóż mnie lub zostań moim patronem już od 5 zł - sprawdź szczegóły