poniedziałek, 21 listopada 2016

Oczyść mnie, Panie

<<-- Poprzednia modlitwa


Oczyść mnie, Panie,

z grzechów przede mną ukrytych.

Jeśli ponownie popełnię błąd,

przebacz mi jeszcze raz!



Wybacz mi zobowiązania,

jakie podjąłem,

a których nie wypełniłem.



Wybacz, jeśli w mym pragnieniu

zbliżenia się do Ciebie,

moje serce nie było tak żarliwe,

jak moja mowa.



Przebacz niewierność w spojrzeniu,

odstępstwa w słowach,

pokusy, które rodziły się w sercu,

grzechy języka.



Panie, uchroń mnie od doznawania ubóstwa,

pomimo Twojego bogactwa,

od popełniania błędu,

mimo Twojego przywództwa.



Niechaj doświadczę, Panie,

raczej Twego przebaczenia,

niż sprawiedliwości.



Amen
 


Przejdź do zakładki Przydatne modlitwy.








Polecane artykuły:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Reklama

Wspomóż mnie lub zostań moim patronem już od 5 zł - sprawdź szczegóły