wtorek, 29 listopada 2016

Rekomendacja: Pójdź ze Mną cz 2

<<-- Czytaj artykuł od początku

Niech nikt nie lęka się zbliżyć do Mnie, poszukiwać Mnie, a zwłaszcza kochać Mnie. Wszystkim obiecuję Moją przyjaźń i przebaczenie w zamian za szczere uderzenie serca z miłości.

Spójrz córko moja jak źle dusze przyjmują krzyż utrapień. Nie wiedzą one, ile Mnie kosztuje ten widok cierpień całej ludzkości. Wylałbym wszystką Mą Krew, by oszczędzić każdemu z was waszych łez. Chciałbym wziąć na Siebie ciężar ludzkiego bólu i Sam go nieść, jak to już kiedyś uczyniłem. Jednak, gdybyście mogli ujrzeć ten ogrom przyszłej chwały przyznany cierpieniom ludzkim na ziemi, wtedy prosilibyście sami o więcej krzyży i cierpień. Chcę zabrać dusze do Królestwa Ojca Mego i dlatego nawiedzam je bólem. Lecz mało, które nawet wśród dusz zakonnych, umieją zgłębić tę tajemnicę miłości.

Jestem Miłością, a miłość chce zawsze dawać. Lecz któż Mnie rozumie? Jakże mało dusz rozumie Moją Miłość!

Jestem z tobą. Żyję z tobą pod jednym dachem. Jestem przyjacielem najwierniejszym, jaki może istnieć, a ty idziesz daleko, by powierzyć swe trudności jakiemuś obcemu, który wkrótce cię zdradzi. Jakże ty Mnie jeszcze nie znasz. Jestem Jezusem! Wystarczy zawołać Mnie, bym przyszedł! Przychodzę szybko, ratuję i zbawiam to, co zginęło. Nawet gdyby własność była sprzedana obcemu w chwili szaleństwa. Ja odkupię z jego rąk i zwrócę wasze dobra wam. Wystarczy tylko przywołać Mnie o świcie lub w południe albo wieczorem, a nawet o późnej nocy, a Ja przychodzę prędko i nie każę nigdy czekać na Siebie!

GŁOS BOŻY: Obiecuję ci, że żadna dusza nie będzie czytać tego Rękopisu, by nie poczuć się lepszą i bliższą Mego Boskiego Serca. Chcę tym sposobem zaspokoić pragnienie dusz.

GŁOS BOŻY: Chciałbym być przedstawiony obecnemu światu, jak Józef otwierający ludziom spichlerze Faraona i rozdzielający obficie pszenicę, by już nie było głodu na ziemi. Jest to zawarcie przymierza, jak ci powiedziałem, które poprzez ciebie chcę odnowić ze wszystkimi ludźmi i dać je poznać. Chciałbym jeszcze być przedstawiony, jako Ojciec marnotrawnego syna. Zestarzawszy się z tęsknoty za synem, wygląda, co wieczór z ganku, czy nie ujrzy iskierki nadziei na jego powrót. Jestem zawsze pośród was, w powietrzu, którym oddychacie, w wodzie, którą pijecie i w chlebie, który spożywacie. Jestem w wielkim dziele stworzenia, które nigdy nie ustaje. Jestem pośrodku was, żywy, prawdziwy, rzeczywisty, z wieczystą Ofiarą Krzyżową w Eucharystii. Chcę, by świat wiedział najprędzej, że Bóg jest niezmienny. Nie zmienia się nigdy ani się nie umniejsza Jego wiekuista Miłość ku ludziom.
     Chcę, by świat wiedział, że nie kładę granic Memu przebaczeniu, i że nigdy nie zapytam syna marnotrawnego, w jaki sposób roztrwonił Moje dziedzictwo, ani zażądam od niego rachunku z jego występków. Chcę dostosować nowe Miłosierdzie do tego nowego pokolenia. Ludzie zwabieni dobrami materialnymi oddalili się daleko ode Mnie, który jestem Królem zawsze przejrzystym i wszelkiego prawdziwego dobra. Ale zdobywszy takie doświadczenia niechże powrócą do Domu Ojcowskiego, bo godzina jest już późna. Ileż jeszcze czasu będę oczekiwał na tych swoich synów? Uczta gotowa, przygotowana szata i pierścień.

Ja: Co mam uczynić Panie, by odpowiedzieć na Twe niezliczone dary?
GŁOS BOŻY: Kochaj Mnie zawsze więcej i wciąż lepiej! Patrz tylko na Mnie! Słuchaj tylko Mnie! Służ tylko Mnie! Pocieszaj Mnie w trudnościach i podzielaj je ze Mną!

GŁOS BOŻY: Wierz Mi naprawdę, córko Moja, że Ja potrzebuję Miłości tak jak zgłodniały potrzebuje chleba i jak spragniony potrzebuje wody, tak Ja potrzebuję Miłości.

Człowiek ubogi, pokorny i posłuszny jest mocą niezwyciężoną.

Pamiętaj! Nigdy żadna modlitwa czy łza w intencji jakiejś duszy nie będzie odrzucona przeze Mnie.

Ja: Jezu, gdzie jesteś? Chciałabym zawsze być z Tobą, zawsze! Lecz dlaczego przychodzisz do mnie, Jezu?
GŁOS BOŻY: Bo ty szukasz Mnie wytrwale, a temu kto mnie szuka, pozwalam się stale odnajdywać. Nie ukrywam się przed tymi, którzy obierają przebywanie ze Mną! Objawię ci tajemnice. Istotę Mego Bytu!

Ja: [Wielkanoc] – Spędziłam ten tydzień w niewymownych cierpieniach fizycznych i moralnych. Groziło mi zakażenie. Ale jak mogłam, ukrywałam w mojej wielkiej intencji, ale nawet Jezus był nieobecny i kazał się tak szukać i pożądać... O mój Boże! Gdybyś mnie powiedział, jak Magdalenie „Mario” zawołałabym zaraz z niewymowną radością: „Mistrzu Umiłowany, to Ty? Powróciłeś nareszcie?” Dziś Wielkanoc, dzień radości, a ja tak cierpię, ale nie tracę odwagi. Pod wieczór Jezus nie opierając się już szukającej Go miłości, powiedział: „Jakże lubię, gdy się Mnie tak szuka!”

GŁOS BOŻY: Jestem Bóg zazdrosny i wymagający, doświadczam dusze, by przekonać, czy dają Mi szczere złoto, bo Ja im się oddaję cały.

GŁOS BOŻY: Ileż to razy zbliżałem się do ciebie z Moim Krzyżem, a tyś Mnie nie poznała?! Im bardziej dusza jest nędzna i grzeszna, tym większe ma prawo do Mego Miłosierdzia i Przebaczenia. Są to prawa nabyte przez syna marnotrawnego do uczty i szaty godowej.

GŁOS BOŻY: Córko Moja! Twoje uczynki, choćby pozornie zdawały się nie udane, w rzeczywistości nie są takie, by były natchnione czystą intencją podobania się twemu Bogu. Jak oblubienica przystrojona klejnotami, tak się ukaże twa dusza w Obliczu swego Pana. 








Polecane artykuły:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Reklama

Wspomóż mnie lub zostań moim patronem już od 5 zł - sprawdź szczegóły