wtorek, 11 lipca 2017

Rekomendacja: Miejsce Mojego Miłosierdzia i odpoczynku część 6

<<-- Przejdź do części 1

Żyj z uwagą, bo gdy się człowiek modli bez uwagi, nie ma owocu; tak i życie człowieka bez uwagi, zmarnowane jest.

Nie patrzę na wielkość czynów, ale na miłość. Twoje pragnienie kochania Mnie zmusza Mnie do coraz większej miłości ku tobie. Wedle tego sądzić cię będę.

W tabernakulum czekam na miłość, lecz lepiej Mi w sercu człowieka, bo mogę działać przez dusze, w których przebywam. Łączność ze Mną, nie tylko w Komunii św., ale i w życiu, jest bardzo uświęcająca. Jedno się wtedy staję z duszą, pomnażam miłość, ubóstwiam ją.

Niech twoje życie będzie aktem miłości, aktem uwielbienia, aktem wynagradzania i zbawiania dusz. Wtedy, cokolwiek czynić będziesz, zamieniać się będzie w miłość. Pragnę dusz o takim usposobieniu. Miłe dziecko, udzielam ci coraz większej miłości. Idziesz drożyną dziecięctwa duchowego. Chciałbym i pragnę, aby droga, którą wytyczyłem przez moją wybrankę św. Teresę, stała się drogą całej ludzkości, bo jest to droga najprostsza i najkrótsza do nieba.
     Kroczenie tą drogą sprawia Mi największą radość. Małe dzieci w objęciach swoich rodziców czują się bezpieczne, niczego się nie lękają, a najwięcej cieszą rodziców swoim kochaniem. Dzieci nie są karane ani sądzone. Tak i dusze dziecięce nie będą karane i w pokoju będą przechodzić na drugi świat. Jak małe dzieci, zajęte rodzicami, nic świat nie obchodzi, tak i dusze dziecięce powinny unikać próżnej ciekawości, tego, co się na świecie dzieje. Powinny spokojnie spoczywać w moich objęciach i przyjmować to, co daję.

Człowiek ukazuje Mi miłość przez wysilanie się. Taka ofiara jest Mi miła, choćby to była najdrobniejsza rzecz, wszystko zamienia się w miłość.

Dziecko moje, jak najczęściej odnawiaj oddanie się na własność moją, bo przez to otrzymujesz pomnożenie miłości, wszystkich innych cnót. Duszę urabiam na swój wzór, jako moją własność. Coraz ściślej łączę się z duszą.

Wiedz, że jestem Bogiem pokoju. Przestrzegaj danego ci pokoju, jak źrenicy oka. Pokój nie na tym polega, aby nie odczuwać przeciwności, ale oparty jest na miłości i z niej wypływa. Pokój polega na pokorze i cierpliwości, a wypływa z miłości. Ochroną pokoju jest męstwo. Niczego się nie lękaj, bo zawsze jestem z tobą. Czynności twe, przeze Mnie i ze Mną wykonujesz, zawsze i wszędzie.

Kundusia prosi Pana Jezusa, aby pozostał w niej jak w tabernakulum, aby mogła przez Niego miłować Trójcę Przenajświętszą i zbawiać dusze.
Pan Jezus: Tego pragnę! Takich dusz pragnę, aby [właśnie] tak urządziły swoje życie. A wtedy zadośćuczynią memu pragnieniu i dla takich dusz gotów jestem cuda czynić. Miłość jest strażniczką i kierowniczką wszystkich cnót. Miłość jest spokojem, ale nie bezczynnym wypoczynkiem. Pobudza do cnót, jest jak wahadło w zegarze, które pobudza mechanizm zegarowy, pobudza do męstw, do ofiar. Jest jak woda rzeki, która nie staje, ale stale się posuwa.

W trudnościach w jednym dniu więcej postąpisz, niż przez całe lata spędzone w pokoju.

Matka Boża: Dużo się módl za siebie i za innych. Bądź posłuszna Synowi mojemu, a koronę otrzymasz za wierność. Bądź posłuszna spowiednikowi, bo za to posłuszeństwo będziesz miała oddzielną koronę. Za wykonywanie, a nie za słuchanie słów Bożych jest nagroda! Ile jest w twej mocy, czyń.

Miłość ku Mnie polega na usposobieniu. Jeśli ktoś pragnie Mnie kochać, ten już miłuje.

Kundusia pyta co czynić, bo pragnie dojść do najwyższej miłości.
Pan Jezus: Kochaj mnie dziecięcą miłością, bo na tej drodze zdobędziesz największą świętość. Bo drożyna dziecięcej miłości jest drogą najkrótszą i najłatwiejszą. Pragnę, aby wszyscy na tę drogę weszli.

W przeciwieństwach należy zapierać się siebie, a w tym zaparciu się jest miłość. Należy składać drobne ofiary z tego, co przyjemne i po kwiatach tych ofiar kroczyć razem ze Mną. Pilnie należy czuwać nad drobiazgami życia, a z drugiej strony zachować swobodę ducha i pokój. Miłość pobudza do tych ofiar, a cnota męstwa wspiera, aby trwać w tych cnotach. Miłość wszystkie te uczynki ożywia i daje zapał.








Polecane artykuły:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Reklama

Wspomóż mnie lub zostań moim patronem już od 5 zł - sprawdź szczegóły