środa, 6 kwietnia 2016

Wiersze Roberta

***
Kiedy wkroczę w świat Ducha,
boskiego natchnienia,
ten świat przestanie istnieć
od dawna już nic nie znaczy.

Wpierw jednak muszę umrzeć,
mój martwy człowiek musi odejść,
puścić musi duszę wyżej
z dala od ludzi, ich spraw

spotkać się z Bogiem
na aksamitnie nieskończonym rąbku Tajemnicy
tylko tyle...





 
Moja modlitwa

Boże mój, który jesteś we mnie
wybacz mi moją słabość
i woli walki, której często brak.
Nie pozbawiaj mnie miłości
samotność moją pozwól znieść.
Otocz mnie swym miłosierdziem
nie doświadczaj już więcej
lecz do siebie czym prędzej weź.

 


 
***
Wierzę w Boga Najwyższego,
w świętej Mocy działanie
bo już nie raz doświadczyłem jej w życiu
a i bez tego czynić dobrze będę dalej
i ku Światłości duszę niezłomnie kierował.

Ku Bogu duszę kieruję,
ale inną drogą ją prowadzę od większości,
jak wszystko zresztą w moim życiu
bardziej w duchu się umacniam niż w wierze,
bardziej chronię się przed światem,
niż do niego zmierzam
i bardziej zagłębiam się w siebie
niż klękam do martwych słów modlitwy.

Wartości w życiu cenię
i tworzę je wciąż na nowo
w bezinteresowną doskonałość zamieniam skrycie,
wystawiam ponad siebie
choć może nieoszlifowane jeszcze zbytnio są.

Kto ma oczy, niech widzi,
kto ma serce, niech pokocha,
kto ma Boga, niech się podzieli.








Polecane artykuły:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Reklama

Wspomóż mnie lub zostań moim patronem już od 5 zł - sprawdź szczegóły